מתן כהנא / ימינה שמחה מאוד על ההצטרפות של אלון דוידי למפלגה זה חיזוק משמעותי, ראש עיר חזק.

מתן כהנא / ימינה שמחה מאוד על ההצטרפות של אלון דוידי למפלגה זה חיזוק משמעותי, ראש עיר חזק.. בנוסף אליו, גם הפעילה החברתית לזכויות חירשים שירלי פינטו והעיתונאית קרולין גליק חברו לאחרונה למפלגה המתגבשת. מתן דר אמינה מסארווה דר עבד אלגפאר יגמור דר אייל בן דורי דר איזולדה ליבשיץ דר משה צבי הר שפי דר אוסאמה עבדאללה פרופ' אסנת ולפיש דר רבקה קירוס דר נעמה וילק אילון דר אביעד שנפ דר טארק קעדאן דר מתן. מתן כהנא אשכרה האשים עכשיו ברדיו בהסתה את הרב דרוקמן ועוד עשרות רבנים שעד אתמול הוא ביקש את תמיכתם, רק כי העזו לבקר את ממשלת השקר והגניבה שהוא והאדון שאותו הוא משרת הולכים להקים עם תומכי טרור. בסירטון זה נושא אלוף משנה מתן כהנא דברים לזיכרו, בבמהלך האזכרה. אף קול של הימין החדש לא ילך לפח.

> כך טייסים נערכים לחיסול ממוקד; בסירטון זה נושא אלוף משנה מתן כהנא דברים לזיכרו, בבמהלך האזכרה. בין ראיון לרדיו לישיבת צוות, חכ מתן כהנא נראה דרוך מתמיד, כאילו אנחנו לא נמצאים אחרי כמעט שנה של קמפיין. עד לפני מספר חודשים הוא היה טייס קרב ולאחרונה נכנס לפוליטיקה; אלם (מיל') מתן כהנא, שהיה לוחם בסיירת מטכל ומפקד טייסת בחיל האוויר, הצטרף למפלגת הימין החדש.

אני איש ימין ואני מאמין ×'טו×
אני איש ימין ואני מאמין ×'טו×"ר ×"נשק מקור ראשון from www.makorrishon.co.il
מאז הקמתה של מדינת ישראל, כמעט בכל אירוע אסטרטגי לקיומה, בחר האום להפנות לה גב. ובכל זאת מותח ביקורת על מפלגות הימין האחרות: עד לפני מספר חודשים הוא היה טייס קרב ולאחרונה נכנס לפוליטיקה; > כך טייסים נערכים לחיסול ממוקד; בחירות 2020, כל המידע על המתמודד מתן כהנא. ימינה שמחה מאוד על ההצטרפות של אלון דוידי למפלגה זה חיזוק משמעותי, ראש עיר חזק. מתן כהנא שירת בצה״ל בתפקידי ליבה מבצעיים 28 שנים, מהבודדים שהיו לוחמים בסיירת מטכ״ל ופיקדו על טייסות קרב. בסירטון זה נושא אלוף משנה מתן כהנא דברים לזיכרו, בבמהלך האזכרה.

חכ מתן כהנא מ'ימינה' בראיון מיוחד לקראת הבחירות:

חכ מתן כהנא מימינה ברך על הצטרפות ראש עיריית שדרות, אלון דוידי לרשימת ימינה לכנסת וסיפר על ההכנות של מפלגתו לבחירות. > כך טייסים נערכים לחיסול ממוקד; מתן כהנא שירת בצה״ל בתפקידי ליבה מבצעיים 28 שנים, מהבודדים שהיו לוחמים בסיירת מטכ״ל ופיקדו על טייסות קרב. בחירות 2020, כל המידע על המתמודד מתן כהנא. חכ מתן כהנא מימינה החליט לפני כשנה למצב עצמו כאיש השוק החופשי, והחל לאמץ בהודעה לעיתונות שפירסם כהנא הוא הסביר שבעת הזו, כאשר המשק כולו כורע תחת נטל הקורונה, גם המגזר הציבורי חייב להכנס תחת האלונקה. אף קול של הימין החדש לא ילך לפח. מתן כהנא אשכרה האשים עכשיו ברדיו בהסתה את הרב דרוקמן ועוד עשרות רבנים שעד אתמול הוא ביקש את תמיכתם, רק כי העזו לבקר את ממשלת השקר והגניבה שהוא והאדון שאותו הוא משרת הולכים להקים עם תומכי טרור. אלמ מתן כהנא שירת במשך שנים ארוכות את מדינת ישראל. בנוסף אליו, גם הפעילה החברתית לזכויות חירשים שירלי פינטו והעיתונאית קרולין גליק חברו לאחרונה למפלגה המתגבשת. בעד ממשלת אחדות משה מורנו ומאיה אוחנה מורנו שוחחו עם בן כספית וינון מגל על החלטת בנט לחבור לגוש השינוי. תושבי עשהאל היקרים הפתיעו ובאו אלי הביתה להגיד תודה על כך שאני מלווה אותם במאבק להסדרת ההתיישבות הצעירה. למען מי פועלת הכנסת, והאם היקף החקיקה בה מוגזם? ״עם כל הכבוד לדרעי, שלא ילמד אותנו מה זה ימין ומה זה לעמוד במילה.

במשך כל שנותיי בצהל פעלתי ביחד עם מפקדיי ופקודיי כדי להבטיח את ביטחונם של אזרחי ישראל ואת המשך קיומנו בארץ הזו. מתן כהנא אשכרה האשים עכשיו ברדיו בהסתה את הרב דרוקמן ועוד עשרות רבנים שעד אתמול הוא ביקש את תמיכתם, רק כי העזו לבקר את ממשלת השקר והגניבה שהוא והאדון שאותו הוא משרת הולכים להקים עם תומכי טרור. חכ מתן כהנא מ'ימינה' בראיון מיוחד לקראת הבחירות: He was an officer in the idf with the rank of colonel. אלם (מיל') מתן כהנא, שהיה לוחם בסיירת מטכל ומפקד טייסת בחיל האוויר, הצטרף למפלגת הימין החדש.

ס×'ן רמטכ ל טייס קר×' וס×'נית מיס אירופ×
ס×'ן רמטכ ל טייס קר×' וס×'נית מיס אירופ×" ×"×— כים ×"×—×"שים from www.ynet.co.il
מאז הקמתה של מדינת ישראל, כמעט בכל אירוע אסטרטגי לקיומה, בחר האום להפנות לה גב. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. ימינה שמחה מאוד על ההצטרפות של אלון דוידי למפלגה זה חיזוק משמעותי, ראש עיר חזק. אף קול של הימין החדש לא ילך לפח. בסירטון זה נושא אלוף משנה מתן כהנא דברים לזיכרו, בבמהלך האזכרה. בנוסף אליו, גם הפעילה החברתית לזכויות חירשים שירלי פינטו והעיתונאית קרולין גליק חברו לאחרונה למפלגה המתגבשת. תומכים בראש הממשלה בצעד הנכון של החלת ריבונות. תושבי עשהאל היקרים הפתיעו ובאו אלי הביתה להגיד תודה על כך שאני מלווה אותם במאבק להסדרת ההתיישבות הצעירה.

עד לפני מספר חודשים הוא היה טייס קרב ולאחרונה נכנס לפוליטיקה;

אלמ מתן כהנא שירת במשך שנים ארוכות את מדינת ישראל. חברו למפלגה של נפתלי בנט, מתן כהנא, משוכנע שיהיו חיבורים בימין: מתן כהנא אשכרה האשים עכשיו ברדיו בהסתה את הרב דרוקמן ועוד עשרות רבנים שעד אתמול הוא ביקש את תמיכתם, רק כי העזו לבקר את ממשלת השקר והגניבה שהוא והאדון שאותו הוא משרת הולכים להקים עם תומכי טרור. מתן כהנא שירת בצה״ל בתפקידי ליבה מבצעיים 28 שנים, מהבודדים שהיו לוחמים בסיירת מטכ״ל ופיקדו על טייסות קרב. מתן כהנא, שהשתחרר לאחרונה מצהל, הצטרף לבנט ולשקד לאחר שגייסו גם את הפובליציסטית קרוליין גליק ואת מפלגת הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד הודיעה היום (שישי) כי אלוף משנה במילואים מתן כהנא מצטרף. בחירות 2020, כל המידע על המתמודד מתן כהנא. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for מתן כהנא. חכ מתן כהנא מימינה ברך על הצטרפות ראש עיריית שדרות, אלון דוידי לרשימת ימינה לכנסת וסיפר על ההכנות של מפלגתו לבחירות. מתן כהנא הוא אחד מבניה המפוארים של הציונות הדתית. ממרום הקוקפיט, חכ מתן כהנא מהימין החדש המבטיח לשבור את זכות השביתה, כנראה לא רואה את הנתונים האמיתיים ואת הסכנה לדמוקרטיה. חכ מתן כהנא מימינה החליט לפני כשנה למצב עצמו כאיש השוק החופשי, והחל לאמץ בהודעה לעיתונות שפירסם כהנא הוא הסביר שבעת הזו, כאשר המשק כולו כורע תחת נטל הקורונה, גם המגזר הציבורי חייב להכנס תחת האלונקה. תומכים בראש הממשלה בצעד הנכון של החלת ריבונות. ימינה שמחה מאוד על ההצטרפות של אלון דוידי למפלגה זה חיזוק משמעותי, ראש עיר חזק.

חכ מתן כהנא מ'ימינה' בראיון מיוחד לקראת הבחירות: חכ מתן כהנא מסביר, באולפן 'כיכר השבת', על השעות שלפני היציאה לחיסול והרגע שמבינים מי היעד. מאוחר יותר התייחס ח״כ מתן כהנא מימינה לנושא ואמר: מתן כהנא שירת בצה״ל בתפקידי ליבה מבצעיים 28 שנים, מהבודדים שהיו לוחמים בסיירת מטכ״ל ופיקדו על טייסות קרב. עד לפני מספר חודשים הוא היה טייס קרב ולאחרונה נכנס לפוליטיקה;

פורום ×—×
פורום ×—×"שות ישראלי from www.patrioti.co.il
בסירטון זה נושא אלוף משנה מתן כהנא דברים לזיכרו, בבמהלך האזכרה. בעד ממשלת אחדות משה מורנו ומאיה אוחנה מורנו שוחחו עם בן כספית וינון מגל על החלטת בנט לחבור לגוש השינוי. אלם (מיל') מתן כהנא, שהיה לוחם בסיירת מטכל ומפקד טייסת בחיל האוויר, הצטרף למפלגת הימין החדש. מתן כהנא אשכרה האשים עכשיו ברדיו בהסתה את הרב דרוקמן ועוד עשרות רבנים שעד אתמול הוא ביקש את תמיכתם, רק כי העזו לבקר את ממשלת השקר והגניבה שהוא והאדון שאותו הוא משרת הולכים להקים עם תומכי טרור. מתן כהנא, שהשתחרר לאחרונה מצהל, הצטרף לבנט ולשקד לאחר שגייסו גם את הפובליציסטית קרוליין גליק ואת מפלגת הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד הודיעה היום (שישי) כי אלוף משנה במילואים מתן כהנא מצטרף. מאז הקמתה של מדינת ישראל, כמעט בכל אירוע אסטרטגי לקיומה, בחר האום להפנות לה גב. תושבי עשהאל היקרים הפתיעו ובאו אלי הביתה להגיד תודה על כך שאני מלווה אותם במאבק להסדרת ההתיישבות הצעירה. תומכים בראש הממשלה בצעד הנכון של החלת ריבונות.

אלמ מתן כהנא שירת במשך שנים ארוכות את מדינת ישראל.

אלם (מיל') מתן כהנא, שהיה לוחם בסיירת מטכל ומפקד טייסת בחיל האוויר, הצטרף למפלגת הימין החדש. תומכים בראש הממשלה בצעד הנכון של החלת ריבונות. מתן כהנא, שהשתחרר לאחרונה מצהל, הצטרף לבנט ולשקד לאחר שגייסו גם את הפובליציסטית קרוליין גליק ואת מפלגת הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד הודיעה היום (שישי) כי אלוף משנה במילואים מתן כהנא מצטרף. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for מתן כהנא. חכ מתן כהנא מ'ימינה' בראיון מיוחד לקראת הבחירות: למען מי פועלת הכנסת, והאם היקף החקיקה בה מוגזם? מאז הקמתה של מדינת ישראל, כמעט בכל אירוע אסטרטגי לקיומה, בחר האום להפנות לה גב. חכ מתן כהנא מימינה החליט לפני כשנה למצב עצמו כאיש השוק החופשי, והחל לאמץ בהודעה לעיתונות שפירסם כהנא הוא הסביר שבעת הזו, כאשר המשק כולו כורע תחת נטל הקורונה, גם המגזר הציבורי חייב להכנס תחת האלונקה. חכ מתן כהנא מ'הימין החדש' בראיון ל'חדשות jdn': בין ראיון לרדיו לישיבת צוות, חכ מתן כהנא נראה דרוך מתמיד, כאילו אנחנו לא נמצאים אחרי כמעט שנה של קמפיין. מתן כהנא הוא אחד מבניה המפוארים של הציונות הדתית. חכ מתן כהנא מ'הימין החדש' מצהיר הערב בראיון ל'חדשות jdn' כי מפלגתם תרוץ עצמאית בבחירות הקרובות: בנוסף אליו, גם הפעילה החברתית לזכויות חירשים שירלי פינטו והעיתונאית קרולין גליק חברו לאחרונה למפלגה המתגבשת.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook